فریاد لبیک یا رسول الله در سروستان طنین انداز شد
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

اسرو آنلاین

برای سومین بار متوالی؛


برای سومین بار پیاپی مردم ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان سروستان با شرکت در مراسم راهپیمایی و سر دادن بانگ لبیک یا رسول الله ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) خواستار مجازات عاملین این حرکت ضد بشری و ضد دینی از سوی مجامع جهانی شدند.



به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،مردم ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه سروستان برای سومین بار پیاپی با شرکت در مراسم راهپیمایی و سر دادن بانگ لبیک یا رسول الله ،بار دیگر ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) خواستار مجازات عاملین این حرکت ضد بشری و ضد دینی از سوی مجامع جهانی شدند.



در این مراسم با شکوه که با حضور پرشور دانش آموزان، بسیجیان، کسبه و بازاریان، یگان های نظامی و انتظامی مستقر در این شهرستان ،امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان سروستان همراه بود، شرکت کنندگان با آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا خواستار اتحاد همه مسلمانان جهان در جهت مقابله با پروژه اسلام ستیزی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل شدند.



در پایان این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه سروستان ضمن تقدیر از این حرکت خودجوش مردمی اظهار داشت:این مساله یک توطئه صهیونیستی آمریکایی است و الحمدلله ملت ایران دارای بصیرت هستند و در همه صحنه ها حضور فعال دارند. ما باید در همه حال به دنبال ادای تکلیف باشیم چون اگر اینگونه عمل کنیم در هر حالت (پیروزی و شکست) پیروز خواهیم بود.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری سروستان






تاریخ: 19 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 35880
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن